Nutriție anti-îmbătrânire ppts

nutriție anti-îmbătrânire ppts

Daniela Ileana Vasile, doctor în stiințe medicale, medic primar MG, competentă în api-fitoterapie, master în meloterapie; C. În acest context alimentația s-a impus a fi un factor foarte important.

PRODUSE LADOR

Și în trecut se vorbea de o alimentație sănătoasă, existau diete, dar cu toate acestea marea majoritate a semenilor noștri și aici mă refer în special la români continuau să mănânce copios, asta însemnând grăsimi animale, hrană procesată termic excesiv, prea puține fructe, legume și verdețuri, mult alcool.

Curentul modern al alimentației sănătoase a delimitat treptat, în urma unei experiențe practice de câteva zeci de ani, unele alimente valoroase pe care le putem numi alimente medicament.

Revizuirea produselor anti-îmbătrânire ale magazinului de față

Aceste alimente foarte sănătoase sunt numite și alimente funcționale Alimentele funcționale promovează sănătatea, ele conțin o varietate mare de substanţe biologic active: vitamine, minerale, enzime, clorofila, factori de crestere, etc, care pot ajuta oamenii să trăiască o viață mai lungă de o calitate mai înaltă și în mod implicit mai sănătoasă. Câteva din aceste alimente funcționale au fost analizate într-un studiu personal, rezultatele sunt parțiale.

Dr. Lavinia Bratu

Prune, coacaze negre, mure, afine, capsuni, zmeura, stafide, avocado, struguri negrii, cirese, kiwi, portocale, grapefruit roz, banane, mere, caise, nutriție anti-îmbătrânire ppts, spanac, broccoli, rosii, telina, catina, macesele, goji, schizandra, noni, moringa, etc. Fructele de padure Legumele si fructele colorate, mai ales cele violet sunt bogate in antioxidanti si substante nutritive contin antocianini,substanta tinctoriala sau pigment care poseda proprietati hipotensive, cardioprotectoare si antitumorale, nutriție anti-îmbătrânire ppts pigment vegetal este intalnit de asemenea si in ceaiuri, vinuri, in uleiul de masline, cacao, cereale etc.

Alte substante antioxidante continute : flavonoizi, resverastrol, quercitina, polifenoli, lycopen, zeaxantina Antioxidantii sunt substante nutritive anti-boala si anti-imbatranire, care leaga radicalii acizi liberi Radicalii acizi liberi sunt produsi de stresul cronic, obiceiuri nocive: alcool, fumat, folosirea de alimente grele, etc, Radicalii acizi liberi pot cauza o varietate mare de afectiuni cronice: cancer, afectiuni cardio vasculare, hepatopatii, etc.

l'occitane sampon

Antioxidanti mai frecventi includ vitaminele A, C, E şi beta-carotenul, acizii grasi polinesaturati. Radicalii acizi liberi si antioxidantii Cum le consumam? Fructele de padure este bine sa le consumam in mod regulat in perioada de maxim sezon, in cure; simple, sau suc proaspat stors cu sau fara adaos de miere pentru indulcire.

baron tavernier chexbres suisse anti aging

Se recomanda sa fie luate inainte de mese. O mentiune importanta este pentru copii, care vor avea multe beneficii in urma consumului de fructe de padure. Polenul Poate fi considerat o sursă excelentă de proteine pentru vegetarieni, fiind foarte bogat şi în aminoacizi.

riduri mari sub ochi

Din punct de vedere al analizei nutrienţilor, polenul este unul, dacă nu chiar cel mai complet nutrient natural. Cum se foloseste? Există suficiente mărturii că în civilizaţiile antice mierea era folosită, printre altele, la prepararea unei băuturi alcoolice la care se adăuga polen şi levuri din faguri, cele mai vechi documente referitoare la miere sunt două fragmente scrise în limba sumeriană.

ten imbatranit prematur remedii

De la egipteni au rămas mărturii essence of argan anti-aging cream nz modul de recoltare şi folosire a mierii.

Babilonenii şi diferitele civilizaţii străvechi din India şi China, utilizau mierea atât ca medicament cât şi la ritualuri şi ceremonii. În Vechiul Testament găsim scris "miere" de peste 60 ori.

Minerale în nutriția umană - Bioștiințe minerale

În Grecia antică s-a scris mult despre producerea de miere. Hipocrate recomanda mierea pentru vindecarea unor afecţiuni gastro-intestinale, renale, respiratorii şi pentru tratamentul plăgilor.

PowerPoint Slide Animation Tutorial

Musulmanii foloseau mierea ca un leac bun pentru orice boală. Folosirea mierii în alimentaţie ca hrană, băutură, conservantîn medicină, în ritualurile religioase a fost în continuă creştere până la descoperirea zahărului din trestie şi sfeclă.

  1. Acestea sunt sintetizate in organism si capata activitati antioxidante.
  2. Importanța mineralelor în nutriția umană Ca și copii suntem instruit în mod constant să mănânce anumite fructe și legume, unele dintre care poate nu ne-am bucurat în mod special.
  3. Gheorghe Mencinicopschi - Biblia Alimentară | PDF
  4. Anti-îmbătrânire Cheia este în mitocondrie - Descărcare gratuită PDF
  5. Nutritie & Suplimente Lifefood, Aroma: Cacao, Disponibilitate: In stoc - ok-advertising.ro
  6. Adauga in cos Distribuiti: Etichete: ulei facial, piept de ulei, maca ulei, butt lift ulei, ulei de brusture, dick ulei, guma de ulei, picioarele ulei, ulei de emu, brusture.
  7. Crema iluminatoare pentru fata

Exista mai multe tipuri de miere corespondente plantelor din care a fost recoltata: salcam, poliflora, mana, rapita, etc Mierea poliflora este considerata o miere completa nutriție anti-îmbătrânire ppts este tipul cel mai des utilizat ca adjuvant in mai multe categorii de afectiuni. Este tipul de miere cel mai utilizat in alimentatie. In compozitia sa intra: vitamine din grupul B si C, nutriție anti-îmbătrânire ppts invertaza, catalaza, amilazaacizi organici si diverse saruri minerale printre care se remarca si o cantitate mai mare de fier.

Antioxidantii: Ce sunt si Care este rolul lor

Fibrele vegetale nu sunt digerate în tractul digestiv, ele au însă un rol extrem de important, intervenind în procesul de digestie prin reglarea peristaltismului şi tranzitului intestinal. Din păcate alimentația modernă este în marea majoritate a cazurilor dezechilibrată, fiind prea săracă în fibre și bogată în produse de origine animală carne, lactate, ouăceea ce determină pe termen lung perturbări semnificative ale stării de sănătate.

Câteva dintre fenomenele corelate cu lipsa fibrelor din alimentație - apariţia constipaţiei și a efectelor nefaste ale acesteia dezvoltarea florei de putrefacție, apariția fenomenelor de autointoxicație, disfuncțiile diverse la nutriție anti-îmbătrânire ppts colonului, stările de oboseală, hemoroizii, diverticulozele, cancerul de colon etc. Ele reduc de asemenea apetitul, creând o stare de sațietate, fără nici un fel de aport caloric.

procedura de eliminare a ridurilor de sub ochi

Celuloza si pectinele Pentru evitarea acestor consecinţe se recomandă o alimentaţie bogată în alimente care contin fibre vegetale, cum ar fi: cerealele şi făina integrală din cereale grâu, orz, ovăz etc. Spirulina Platensis alga de apa dulce Spirulina face parte din clasa cianobacteriilor sau algelor albastre-verzi, care trăiesc în apele calde şi alcaline, din diverse zone geografice. Ea a apărut cu aproximativ 3, 5 milioane nutriție anti-îmbătrânire ppts ani în urmă, având formă spiralată şi culori ce variază între verde închis şi verdealbastrui.

Masca tesatura cu colagen marin si apa de chiparos de la Lador O mască de la Lador vă va păstra proaspăt și odihnit! MDL40,00 Masca tesatura antiimbatranire de la Lador Masca anti-îmbătrânire Lador La Pause Time Tox Spa hrănește și hidratează intens pielea, reținând elementele de vindecare necesare în celulele epidermei.

Culoarea este albastru-verde, este data de clorofila verde si picocyanina albastru. Are efect alcalinizant Este o sursa de clorofila foate valoroasa Se consideră că până în secolul al XVI-lea spirulina a reprezentat o sursă de hrană pentru azteci şi mesoamericani, ea având o concentraţie mare de proteine şi o valoare nutritivă ridicată.

Spirulina are o compoziţie bogată în: proteine, vitamine din complexul B B nutriție anti-îmbătrânire ppts, B 2, B 6, acid folicbeta-caroten, vitamina E, săruri minerale fier, calciu, zinc, potasiu, magneziu, seleniu, cupru şi sodiuacizi graşi, phycocianină, clorofilă, etc.

Sub formă uscată, g spirulină conţine 60 - 70 g proteine de 3 ori mai mult decât carnea de porc, de 2 ori mai mult decât carnea de vită şi de peste 1, nutriție anti-îmbătrânire ppts ori mai mult decât boabele de soiafiind uşor asimilată de organismul uman.

Citițiși