Rețete de smoothie verde anti-îmbătrânire. Proiectele noastre

53 Smoothies pentru micul dejun pentru slăbit - Rețete

rețete de smoothie verde anti-îmbătrânire

Acestea conțin cantități mari de fibre, vitamine, minerale, enzime, apă alcalină plus alte substanțe nutritive, în funcție de combinațiile pe care vrei să le faci și de imaginație. Sucurile proaspăt stoarse și smoothies sunt mult mai bogate în nutrienți decât apa enzimatică.

rețete de smoothie verde anti-îmbătrânire

Un alt mare plus este că le poți folosi în curele de detoxifiere, când este indicat să combini o varietate cât mai mare de germeni, fructe, legume și verdețuri cât mai proaspete posibil. Mai mult de atât, pe unele dintre ele le poți aplica pe față ca măști naturale acelea care nu pătează și nu irită.

Cum se prepară un smoothie?

Mai jos rețete de smoothie verde anti-îmbătrânire o listă de rețete de smoothies pe care le poți face ca atare, sau le poți modifica înlocuind un ingredient ori adăugând fructul tău preferat, sau chiar puțină miere dacă le vrei mai dulci. Trucul ca să fie mai dulci fără să adaugi nici miere, nici zahăr este să pui în fiecare smoothie și un fruct mai dulce care să balanseze gustul și să îmbunătățească aroma acolo unde pui și verdețuri fără prea multă aromă.

rețete de smoothie verde anti-îmbătrânire

Dacă le vrei mai lichide sau mai fluide, trebuie doar să variezi cantitatea de apă pe care o adaugi. Poți adăuga rețete de smoothie verde anti-îmbătrânire lapte, lapte de soia, lapte de migdale sau iaurt, după gust. Pentru textură, dar și pentru un aport de grăsimi polinesaturate atât de sănătoase, poți adăuga semințe cum sunt cele de chia sau in.

rețete de smoothie verde anti-îmbătrânire

Pentru a beneficia de și mai multe enzime, pune în blender și niște germeni de orice semințe vrei. Prin germinare și încolțire, conținutul de enzime crește de de ori, în funcție de planta în cauză.

53 Cele mai bune smoothie-uri pentru micul dejun pentru slăbit

De ce ai nevoie de enzime? Pentru că în lipsa lor, absorbim mai puțini nutrienți din tot ce mâncăm.

rețete de smoothie verde anti-îmbătrânire

Între rețetele de mai jos veți găsi câte ceva pentru fiecare: smoothies cu efecte antiinflamatoare, anti-îmbătrânire, energizante, pline de antioxidanți, care conțin mai multe proteine și sunt potrivite înainte și după antrenamentele de sport.

Nu te îngrijora dacă nu ai vreunul dintre ingrediente și înlocuiește-l cu altul asemănător care îți place și pe care îl ai la îndemână.

rețete de smoothie verde anti-îmbătrânire

Citițiși